3.İzzet Baysal Bolu Mutfak Günleri

3.İzzet Baysal Bolu Mutfak Günleri 28 Nisan Cuma günü Chef Elif Çitak daveti ile blogger arkadaşlarımız ile birlikte sabahın erken saatinde istikametimizi Bolu’ya çevirdik.Erken saatlerde başlayan yolculuğumuzda kahvaltı için ilk durağımız Bolu Berceste oldu.

Bolu Dağları’nın eteğindeki yemyeşil,doğa ile iç içe su havuzları,minik yel değirmeni,kuzular,tavuklar,her köşesi ayrı güzellikte olan restorantta,blogger arkadaşlarımız ile birlikte bizler için hazırlanan özel masada serpme kahvaltımızı yaptık.Kahvelerimizi yudumlamak için kendimizi doğanın kollarına bıraktık.

Saat 13.30 gibi Bolu Meydan’a ulaştık.3. Bolu İzzet Baysal Uluslararası Mutfak Günleri 28-30 Nisan Arası 3 gün sürdü.Biz blogger arkadaşlarımız ile festivalin açılışına davetliydik.

Bolu Valiliği,Bolu Belediyesi,Türk İş Birliği ve Koordinasyon Ajansı (TİKA) ve Yeni Çağ Profosyonel Aşçılar Derneği’nce (YEPAD) iş birliği ile düzenlenen 3. Bolu İzzet Baysal Uluslararası Mutfak Günleri Bolu Şehir Meydanı’nda kurulan seyyar mutfaklarda Romanya,Azerbaycan,Mısır,Ukrayna,KKTC ve Türkiye’den 450 yarışmacının katılımı ile gerçekleşirken 36 ülkeden gelen yabancı şefler jüriliğini yaptı.

Tavuk,balık,kuzu,sığır ve dana eti, Osmanlı Mutfağı,makarna ve tatlı kategorilerinde üniversite,lise ve engelli kategorilerinde yarışan öğrencilerden hepsi heyecan ile yaptıkları sunumları jüri üyeleri ile paylaştılar.

Bolu Belediyesi ve Bolu  Valisi festival sırasında bizleri belediye binasında ağırladılar.Bolu Belediye Başkanı Yardımcısı Emine Davarcıoğlu bizlere Bolu ve festival hakkında bilgiler sundu.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törenin sunuculuğunu Şefimiz Elif Çitak yaptı.

Daha sonra blogger arkadaşlarımız ile Bolu Meydanı’nı gezme fırsatı bulduk.Saat 18.00 civarlarında yerli yabancı şeflerimiz,Belediye Başkanımız,başkan yardımcımız Sayın Emine Davarcıoğlu ve biz kalabalık bir grup ile akşam yemeğimiz için bir doğa harikası Gölcük’e geldik.Tam gün batımını yakalayıp hatıra fotoğrafları çekinmeyi ihmal etmedik.

Kalabalık keyifli bir akşam yemeği yedikten sonra kahvelerimizi içmek için durağımız M.R.T Panorama Butik Hotel idi.Soner Bey’in işletmeciliğini yaptığı doğa ile iç içe olan otel bizleri büyülemişti.

Sabahın 5’inden beri ayakta olmamıza rağmen bütün yorgunluğumuzu bu otelde bırakmış olduk.

Bizleri harikulade ağırlayan Bolu Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz’a,Bolu Valisine,Belediye Başkan yardımcısı Emine Davarcıoğlu’na,M.R.T Panorama Otel işletmecisi Soner Bey’e,bu güzel daveti için Şef Elif Çitak’a çok ama çok teşekkürler.Seneye festivalde görüşmek üzere sevgiyle kalın…